Tuesday 19 August 2014

Soft Grit Bouldering Trip Dzień Piąty

Rano skoczyłem do wsi. Kupiłem spodnie (przmierzałem kilka par), mojego rozmiaru nie było ale próbując mniejszy - zmieściłem się (32"). Kupiłem też leciutką kurtkę ocieplaną Arcteryx Atom Hoody LT. Przymierzałem też BD ale Arc lepiej leżał. Raba na Polartecu Alpha nie było w moim rozmiarze, było fajne na tym Montane, ale to hybryda. Ja chciałem docieplić i ciało i ręce. Kupiłem też chleb i pomidora i ogórek, Bosh, co za uczta! Czas zleciał i na Far End ruszyłem około 13!
Dotarłem pod Apparent North Buttress i zacząłem się cofać. Rozkręciłem się i chyba tylko na dwóch problemach musiałem zeskoczyć. W sumie dzisiaj zrobiłem 22! Skończyłem o 20.30. Równo z zachodem słońca miałem epic na the Snout Wall. Topping out na Walenia, powierzchnia była tam tak szorstka, że wiatrówka niemal się wprasowała i nie chciała ruszyć. Zsuwałem się w dół, nogi majtały w powietrzu, a kurtka nie pozwalała mi się przesunąć w przód. Palce miałem 2cm od chwytu, płask, pół ciała wisi, a ja leżę na brzuchu jak ten waleń przy odpływie. Dałem radę!
Cały zielony circuit zrobiony i dwa problemy na dokładkę. Próbowałem dwóch znanych rys: Easy Jamming i The Real 20 Foot Crack. Pierwszy zrobiłem, choć z moimi umiejętnościami klinowania, nie było to easy. Raczej moderate, czy Difficult ;) Spróbowałem "20 foot" ale on jest jednak za wysoki. Górna partia, powyżej 4m, wyglądała na kluczową. Zresztą cały problem wyglądał na warty trzech gwiazdek. Najlepiej wrócić z liną :(
Podczas wycieczki pogadałem o polityce z jakimś panem z synem. Zadawał synowi bardzo skomlikowane pytania z dziedziny geografii, kultury i polityki.

Lista na dziś:
Apparent North Buttress

  • Right Leg VB 4a
  • Middle Leg VB 4a
  • Left Leg VB tu spotkałem politykiera
  • Ho! VB 4a
  • Eeny VB 4a
  • Meeny V0- 4b beached whale
  • Miny V0- 4b


Easy Jamming Buttress

  • Easy Jamming VB 4a


Huge Slab Area

  • The High Road V0- 4b
  • The High Road direct start V0+ 5a inny wariant startu
  • Gripple One V0+ 5a it's good to be tall, easy
  • Pert Bloke V0+ 5a sit start!
  • Pert Wall VB 4a hard topout
  • Pert Block Arete


The Henge

  • Slotted Arete V0 4c
  • Hook, Line and Sinker VB 4a harder
  • Tweedle Dum VB 4a
  • Steps VB 4a
  • Tweedle Dee VB 4a
  • Sparky Slab VB 4a


The Rim Area

  • Eliza V0 4c
  • Snout Groove VB 4a
  • Snout Wall V0+ 5a struggling beached whale

No comments:

Post a Comment