Thursday 21 August 2014

Soft Grit Bouldering Trip Dzień Siódmy

Powinienem mieć Rest Day. Miało padać rano i w imię odpoczynku pojechałem do wsi. Kupiłem czapkę (jest już zimno i poważnie wieje), odciągi do namiotu i kredę. W sumie chyba kredy mi wstarczy. Mialem pyszny unch, dwie kawy, w pubie piwko. Kupiłem chleb, pomidory, ser, ogórka i stek. I ryż, bo kuskus się kończy.
Wróciłem do namiotu i jakoś zaczęło mi żal czasu. Zamiast wypoczywać postanowiłem wykorzystać godziny słońca i przed piątą ruszyłem na High Neb. Wiało okrutnie, aż mnie nosiło z matą. Chyba znalazłem miejsce, gdzie pierwszy raz się wspinałem. Spróbowałem "Inaccessible Slab", ale był wyślizgany, wało i brakowało liny. Zejście nie było dobre. Odskoczyłem. Niby HS 5a, A 1912 - od tego czasu nieźle się wyślizgał.
Po drodze spowrotem pomyślałem, żeby zajrzeć na niedokończone problemy nad causeway - przerwał mi je deszcz w poniedziałek. Spróbowałem okapu, nie puścił, puścił za to połóg obok. Wróciłem dookau i choć obiecałem sobie, że idę już do domu - przy pierszej próbie spadłem!
I to jak! Trafiłem w matę, sturlałem się z niej, ale co gorsza zerwałem skórę w siedmiu miejscach na lewej dłoni! Oszczędzałem się na jutro, miał to być Rest Day!

Na dziś:
The Causeway

  • Rusty Left V0+ 5a
Wczoraj było duuuużo lepiej. Rowerem na Burbage Parking, stamtąd rowerkiem w dół do Burbage Valley. Tm od grona bulderó. Poznałem jakiegoś Niemca z Norymbergi. Bardzo fajny gość.

Lista na środę:
Burbage Valley
The Fat Cobra
  • Cheesy Nose V0- 4b
  • Cobra Off-width VB 4a
  • Left of Crack V0- 4b
  • Undercut Rib V0 4c

The Pock Block
  • Wall Past Slot V0+ 5a
  • Pock-man V1 5b xxx! with German spotting! :)
  • Pick V0- 4b

The Sheep
  • Lamb Slab Left VB
  • Lamb Slab Right VB
  • The Sheep Slab VB no hands!
  • The Sheep's Backside V0- 4b tricky
  • Sheep Easy V0- 4b
  • The Crook VB 4a
  • The Crook Traverse V0- 4b full lenght from right end

The Tank
  • Bog Standard Slab VB
  • Arete on Left V0- 4b
  • Wall Past Flake V0+ 5a

The Armoured Car
  • Jigsaw Puzzle V0 4c
  • Big Flakes VB

The Whale
  • Whale Rib V0+ 5a
  • Right Whale V0 4c Hard! Beached Whale

The Useful Boulder
  • Peasy Flake VB
  • Easy Flake VB

The Pig
  • The Basin V0+ 5a avoiding the water!
  • The Trough V0+ 5a easy off-width

That Little Piglet
  • That Little Arete Right V0- 4b
  • The Careful Trotter V0 4c tricky

The Brick
  • Slabby Rib V0- 4b
  • The Windmill VB 4a with hands ;)
  • Gentle Slab VB 4a
  • Short Arete V0- 4b

The Dog
  • Doggy Bulge V0- 4b
  • Walking the Dog V0 4c
33 problemy! Kto rano wstaje, temu Pan Bób daje. Byłem tak oddany, że nie dałem ray nic zpisać wczoraj. Powrót był miodzio, ale pedałowanie do Burbage to mord. Z matą. Na szczęście nie wiało. Jutro tam planuję powrót na Burbage North. Jeśli będzie wiało, to chyba przemyślę powrót na Plantation.


No comments:

Post a Comment